Aikido Ungdom 15-17 år - 260 kr. pr. md. inkl. fri fitness

Instruktør:
Torben Pedersen , Jes Fussing
    Betaling

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Velkommen i klubben

Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores foreningsfællesskab! Når du melder dig ind, bliver du medlem i en frivillig idrætsforening. Vi rydder op efter os selv og det er frivillige, der står for at vedligeholde af huset. Du kan få indflydelse ved den årlige generalforsamling, hvor der vælges en bestyrelse blandt medlemmerne. Vi opfordrer til at vores medlemmer tager medejerskab og medansvar. Du kan altid kontakte bestyrelsen og frivillige ved at henvende dig til receptionen.

Læs mere om foreningen her https://odensesportscentrum.dk/vores-forening/

Fitness

Der er gratis adgang til fitnesscenteret Kraftværket inkluderet for alle medlemmer i Odense Sportscentrum. For at få adgang til fitness skal du hente dit personlige nøglearmbånd i receptionens åbningstid mandag-torsdag kl. 17-20 samt lørdag 10-13. Depositum for nøglearmbånd er 150 kr.

Er du under 15 år, er der kun adgang sammen med et myndigt medlem, og der kan ikke købes nøglearmbånd for u. 15.

Fitness er døgnåbent - U. 18 medlemmer har ikke adgang ml. 22 og 06.

Omklædningen har åbent: Mandag-fredag kl. 6-22 - Weekend kl. 6-16. Der er vand og toilet tilgængelig i fitness døgnet rundt.

Som medlem kan du booke en instruktør til en introduktionstime af maskiner og generel træningsplanlægning uden ekstra gebyr. Henvend dig i receptionen eller kontakt os på info@ospc.dk. Det er også muligt at tilkøbe træningsplanlægning af en autoriseret fysioterapeut eller personlig træner. Er du interesseret i holdtræning, kan du opgradere dit medlemskab. Snak med os i receptionen og start med en prøvetime i en af vores mange forskellige foreninger.

Læs vores medlemsbetingelser her https://odensesportscentrum.dk/medlemsbetingelser-2/ og vores husorden her https://odensesportscentrum.dk/husorden-i-fitness/